De laatste voorbereidingen

Morgen is het dan eindelijk zover! De laatste dingen inpakken en dan vlieg in helemaal in m'n uppie naar Malawi om stage te gaan lopen in een ziekenhuis. Super spannend natuurlijk!

Vindt je het leuk om te weten hoe het met mij gaat? Via deze site ga ik al mijn ervaringen, belevenissen en avonturen bijhouden. Je kan ook ergens in de rechter kolom je email adres achter laten. Dan krijg je een mailtje als ik iets nieuws plaats.

Laat het avontuur maar beginnen!

Liefs, Marit

Reacties

Reacties

anita.rutgers@12move.nl

Lieve Marit, heel veel plezier en succes in het verre Malawi! Een hele goede reis en tot schrijfs. Xxx

Erik

Heel veel plezier lief! Superstoer!! Ik begin vast met aftellen tot je terug komt, maak er een feest van daar! XXX

Jaco

Mis je nu al!! xxx

Agnes

Lieve Marit ,
Ik wens je super veel plezier in Malawi ,
Vertrouw op jezelf dan komt alles goed ????

Virginia

Veel plezierrr! Mis je! Xxx

Mark carla tim en bas

Lieve Marit ,
Super stoer dat je die gewoon alleen gaat doen! Heel veel plezier en wij kijken nu al uit na je verhalen

Xxx

Betty

Lieve STOERE Marit.
Heel veel succes en plezier met jou stage en belevenissen in Malawi.
Ik ben stiknieuwsgierig naar jou tijd daar.
Voor nu:
Geniet van je laatste dagje thuis
Goede reis
En tot ziens op je site
Lieve groet,
Betty

Arjan

Lieve Marit,

Supergaaf wat je gaat doen. Zorg dat het een heerlijke ervaring wordt voor jou en de mensen daar. Succes, sterkte en veel plezier.

Dikke kus van mij!

Pauline

Lieve Marit, hele goede reis en doe vooral voorzichtig. Zal best heel spannend zijn in het begin, zet hem op en hou ons vooral op de hoogte. Dikke kus en knuffel

Annemiek

Marit, hele goede reis en zorg goed voor jezelf, maar vooral genieten van deze ervaring, veel liefs Rob en Annemiek

Hellen

Geniet van ieder moment. Heel veel plezier. Liefs Hellen en Dick

Julia

Ik mis je nu al

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!